Vlastní webové stránky patří mezi základní prostředky propagace vašeho byznysu. Nasazením internetových stránek na produkci však celé snažení nekončí. Za účelem udržení určité míry konkurenceschopnosti, je důležité pravidelně aktualizovat obsah či do stránek vložit novější funkcionalitu. Abychom vám celý proces usnadnili, sepsali jsme tipy, jak web zlepšit, případně, jak k tvorbě zbrusu nového projektu přistoupit.

váš web ze všech stran

Kontrolujeme přes 500 klíčových vlastností webu v mnoha oblastech

  • Komunikace vaší značky
  • Nákupní cyklus zákazníka
  • Cesta návštěvníka webem
  • Obsah důležitých stránek
  • Důvěryhodnost a přesvědčivost
  • Grafika webu, která zaujme
  • Použitelnost a přístupnost
  • Technické řešení webu

Audit webu vám přinese

  • Podklad pro sjednocení celého týmu
  • Návrh konkrétních řešení a postupů ke zlepšení funkčnosti
  • Porozumění dalším nutným krokům k úspěchu
  • Analýzu vašeho webu
  • Dostanete od nás 100% bezpečnost a vázanost dohodou o mlčenlivosti

A dostanete základní analýzu technických parametrů webu, SEO parametrů webu a prakticky-právní checklist pro web, který si můžete ověřit svépomocí.

Audit je první krok k tomu, abyste využili potenciál vašeho webu na maximum a získali tak více poptávek.

testovali jste web?

Nikdy? Pak je pravděpodobné, že vám každý měsíc protékají peníze mezi prsty. Část lidí nemusí porozumět vaší nabídce, nezvládnou si vybrat správný produkt nebo odejdou v objednávce. Uživatelské testování vám pomůže odhalit závady na webu, které vás dnes připravují o zisk.

  • Jsou si lidé schopni vybrat správný produkt?
  • Jsou si schopni objednat?
  • Orientují se v rozložení webu?

Odhalte největší chyby

Uživatelské testování UX webu vám zajistí každá dobrá webová agentura. Počítejte ale s cenami v řádu vyšších desetitisíců korun. Naše společnost nabízí alternativu, kterou odhalíte slabá místa v použitelnosti a základní komunikaci webu. Je to skvělá volba pro všechny weby, které nebyly v posledním roce testovány.

  • Jsou zákazníci schopni použít formuláře nebo projít objednávku?
  • Navazují pro informace srozumitelně?
  • Je web důvěryhodný a pracuje dobře?

Uživatelský výzkum

Najdeme pro vás nové příležitosti pro rozvoj služeb, produktů, marketingu či webu a zároveň vám předáme praktické designové dovednosti. A ještě budete moci pokračovat ve své běžné práci.

  • Porozumíme vašemu podnikání
  • Naplánujeme a uděláme uživatelský výzkum
  • Zanalyzujeme data
  • Rozšíříme vaše znalosti i dovednosti

Společně to vyřešíme

Uživatelský výzkum je předpokladem proto, abyste mohli mít dobré nápady, které řeší skutečné problémy vašich zákazníků a uživatelů. Váš projekt musí být založen na potřebách lidí.

  • Přináší vám příležitosti, o kterých dnes ještě nevíte, že je nevíte
  • Umožňuje efektivní prioritizaci nápadů
  • Vytváří shodu nad směřováním projektu‍
  • Snižuje rizika spojená s tím, zda řešíme správný problém

jAK ZVÝŠIT NÁVŠTĚVNOST WEBU

Zvýšení návštěvnosti webu souvisí se SEO a UX designem. Tato snaha je symbolickým během na dlouhou trať, skládající se z celé řady vedlejších faktorů, mezi něž patří například aktuální pravidla Googlu pro hodnocení stránek.

Účinným nástrojem zvýšení návštěvnosti jsou mimo jiné doprovodný blog, newslettery zasílané e-mailem, aktivita na sociálních sítích a PPC reklamy. Obecně platí, že je vhodné sledovat všechny doposud zmíněné aspekty a dopracovat se až k vysokým počtům uživatelů, získaným organickým vyhledáváním.

Všechny uvedené tipy, jak zlepšit nebo začít web a zvýšit konverze vycházejí ze zkušeností nabytých během vývoje webových stránek. Strategie se však může projekt od projektu lišit. Pokud byste tak s úpravami či tvorbou webu potřebovali pomoct, neváhejte využít naší bezplatné konzultace, kde společně navrhneme vhodný UX design i funkcionalitu ušitou na míru vašim potřebám.

KONTAKTUJTE NÁS

V případě zájmu o naše služby nebo i v případě jakéhokoliv dotazu nás kontaktujte. Náš specialista se vám ihned ozve zpět a vše s vámi probere a dohodne nezávaznou schůzku, kde vše prokonzultujeme a v případě zájmu se domluvíme na dalších krocích.

[]
1 Step 1
Jméno a příjmení
Telefon
Zpráva / dotaz
0 /

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right